Prísun prírodného vitamínu E znižuje riziko rakoviny pľúc 55 percent
Ako zistili výskumníci Texaskej univerzity z Centra M.D. Andersona pre výskum rakoviny (M.D. Anderson Cancer Center), vyšší príjem vitamínu E môže znížiť riziko rakoviny pľúc o viac než polovicu.
